Responsive Knowledgebase 1.01

Responsive Knowledgebase 1.01

Developer's description
Published by Responsive Software on 3 Aug 2006
  • Size

    437.20 KB
  • License

    Demo
  • OS

    Windows
  • Price

    $49
  • Updated

    3 Aug 2006
  • Downloads

    519 (1 last week)

"Tech Support Intrebari Cerere"

Sensibilă KnowledgeBase este un instrument de helpdesk care vă permite să înregistraţi soluţii la problemele de suport tehnic şi de căutare pentru aceste soluţii în viitor. Asta este, vă permite să creaţi o bază de date de probleme tehnice şi soluţiile lor. Atunci când un client solicită în cu o problemă, puteţi căuta rapid în baza de date pentru a vedea dacă această problemă a fost rezolvată în trecut. Dacă are, RKB afişează soluţia.Iată un exemplu:Un utilizator solicită, în şi spune că, atunci când ea foloseşte aplicaţia dumneavoastră şi încearcă să imprime, pe ecran clipeşte portocaliu, iar cererea prăbuşit cu mesajul "Instrucţiunea de la 0x780012f3 memorie de referinţă la 0xaa000000". Tu lucrezi pe problemă, şi stabileşte că problema este rezolvată în cazul în care utilizatorul upgrade-uri la cele mai recente driver de imprimantă HP.Începi RKB, şi faceţi clic pe butonul Add. Problema de dialog / Soluţie apare si tipul de atât problema raportată şi soluţia. O luna mai tarziu, un alt utilizator solicită în şi spune: "Hei omule, de fiecare dată când vreau să producă un exemplar tipărit, ecran clipeşte portocaliu, iar programul se blochează!"Tastaţi "Orange" în caseta de RKB Find, apăsaţi Enter, iar ecranul afişează toate problemele care au cuvântul "Orange" în ele. Veţi vedea o problemă care pare să se potrivească cel care utilizatorul curent are, astfel încât să faceţi dublu clic pe el. Problema de dialog / Soluţie apare, şi vă arată că soluţia este ca utilizatorul să faceţi upgrade la cel mai recent driver de imprimantă HP. Ai citit soluţia la apelantului, şi aţi terminat.Pentru a recapitula, de a utiliza RKB să introduceţi un număr mare de probleme şi soluţii ale acestora. Atunci când utilizatorii apel cu întrebări de suport tehnic sau probleme, căutări RKB prin intermediul bazei de date şi găseşte toate soluţiile relevante.

Requirements: No minimum system requirements

Top user review

There are no user reviews. Be the first to review this software.

Antivirus information

Download3K has downloaded and tested Responsive Knowledgebase on 25 Mar 2012 with some of Today's best antivirus engines and you can find below, for your convenience, the scan results:
  • Avira:

    Clean
  • Bitdefender:

    Clean
  • Kaspersky:

    Clean
  • NOD32:

    Clean
Responsive Knowledgebase Antivirus Report

Email me updates

Disponibil doar pe Download3k.com.
User rating
3/5 (2 votes)
Good
Your rating
Your review